Domus tarjoaa Isännöitsijätoimisto Falleniukselle työkalut ensiluokkaiseen palveluun

Kun Danny Fallenius kolme vuotta sitten pisti pystyyn oman isännöitsijätoimiston, hän halusi päästä tekemään isännöintiä omalla tyylillään. Siihen kuuluu ennen kaikkea laadukas ja henkilökohtainen palvelu ilman ryppyotsaisuutta.

”Kiinnostus yrittäjyyteen on tullut minulle verenperintönä isältäni. Olen aiemmissakin töissäni saanut paljon vastuuta ja vapautta, joten hyppy yrittäjäksi ei ollut kovin suuri,” Fallenius kertoo.

Pääosin Helsingissä toimiva Isännöitsijätoimisto Fallenius on kasvanut kolmessa vuodessa jo seitsemän henkeä työllistäväksi toimistoksi ja haastatteluhetkellä marraskuun lopussa rekrytointi on taas käynnissä.

Erinomaisen palvelun ansiosta sana on kiirinyt ja kysyntää pienelle ja laadukkaalle toimijalle pääkaupunkiseudulla on tuntunut riittävän.

”Haluamme pitää kasvun hillittynä, jotta voimme keskittyä palvelemaan nykyisiä asiakkaitamme mahdollisimman hyvin. Meillä ei ole palkkalistoilla yhtään myyjää, mutta panostamme kaikki yhdessä palvelumme laatuun, jolloin työmme myy itse itseään.”

Falleniuksen isännöimissä kohteissa vastaavan isännöitsijän kuva ja suorat yhteystiedot ovat näkyvillä rappukäytävässä. Henkilökohtaisella palvelulla halutaan erottautua alalla.

Pienen on varottava tyhjiä lupauksia

Yritystä perustaessaan Danny Fallenius pohti isännöintijärjestelmän valintaa ja lähetti tarjouspyynnön kahdelle ennestään tutun järjestelmän toimittajalle. Kilpailu ratkesi jo alkumetreillä, sillä Tietoaika toimitti tarjouksen jo seuraavana päivänä, kun taas toiselta toimittajalta Fallenius sai vastauksen vasta muutamien viikkojen päästä.

”Meidän kaltaisella pienellä yrityksellä ei ole varaa toimia palveluntarjoajan kanssa, joka ei lunasta omia arvolupauksiaan, koska me vastaamme palvelun laadusta edelleen omille asiakkaillemme.”, Danny Fallenius sanoo.

Tietoajan toimitusjohtaja Jussi Taulu vahvistaa luottamuksen tärkeyden liiketoiminnassa: ”Puheiden ja tekojen pitää vastata toisiaan. Haluamme saada asiakkaamme ja heidän asiakkaansa menestymään, sitä kautta menestymme itsekin.”

“Haluan ostaa yhtä laadukasta ja henkilökohtaista palvelua, mitä itse asiakkailleni tuotan”

Danny Fallenius

Domus-isännöintijärjestelmä ja asukkaille tarjottu Huoneistotieto.fi-palvelu ovat osoittautuneet onnistuneeksi valinnaksi ja Fallenius on yhteistyöhön tyytyväinen: ”Tietoajalla on toimiva systeemi. Täysin sähköinen kirjanpito ja asiakirjahallinto ovat omasta näkökulmastani kaikista tärkeimmät ominaisuudet.”

Koska sähköiset työkalut ovat niin iso osa isännöitsijän jokapäiväistä työtä, tuntuu Falleniuksen mielestä pelkästään luontevalta, että isännöitsijä voi tarjota niiden hyötyjä myös asiakkailleen.

”Osakkaiden näkökulmasta Huoneistotieto.fi on näppärä paikka seurata vastikemaksureskontraa ja yhtiölainaosuuksien pienenemistä.”

Fallenius tarjoaa Huoneistotieto.fissä taloyhtiökohtaisesti osakkaiden nähtäville tärkeimmät asiakirjat kuten tilinpäätöksen, talousarvion, kunnossapitotarveselvityksen, energiatodistuksen, yhtiöjärjestyksen ja yhtiökokousaineistot.

”On myös kätevää , että asukastiedotteet saa välitettyä palvelusta suoraan asiakkaan sähköpostiin, eikä niiden lukeminen vaadi palveluun kirjautumista,” Fallenius kehuu.

Ajantasainen käyttötuki takaa toimivan yhteistyön

Iso osa asiakkaista on ottanut sähköisen asioinnin omakseen, mutta aina on asiakkaita , jotka eivät sähköisiä palveluita halua käyttää.

”Nykyään palvelu onneksi mahdollistaa laskujen, yhtiökokouskutsujen ja vastikelappujen lähettämisen myös perinteisenä paperipostina erillisen postituspalvelun kautta, mikä on ollut tosi iso apu kevään kokousruuhkaan.”

Domuksen avulla Fallenius on pystynyt tehostamaan omaa toimintaansa ja tarjoamaan asiakkailleen entistä nopeampaa palvelua.

Fallenius kiittelee myös Tietoajan laadukasta asiakaspalvelua: ”Domukseen on hyvät käyttöohjeet, joita päivitetään jatkuvasti, ja hyvä asiakastuki, josta saa nopeasti apua puhelimitse tai sähköpostilla.”

Isännöitsijätoimisto Falleniuksen tulevaisuuden tavoitteisiin kuuluu yrityksen maltillinen orgaaninen kasvu sekä toiminnan ja työtapojen kehittäminen edelleen asiakkaita paremmin palveleviksi.

”Isännöitsijätoimisto Fallenius on hyvä esimerkki Domus-asiakkaasta, joka tarjoaa omille asiakkailleen erinomaista inhimillistä palvelua ja parhaita sähköisiä ratkaisuja. On hienoa seurata heidän vahvaa kasvuaan ja hienoa meininkiään työyhteisössä!” Jussi Taulu lisää.

Taulun mukaan yhteistyö Falleniuksen kanssa on erinomaisen hyvää, suoraa ja välitöntä. Molemmissa taloissa töitä tehdään kovasti, mutta aina pilke silmäkulmassa ja ihmiset huomioiden.

Tietoaika tukee asiakkaidensa menestystä kehittämällä jatkossakin aktiivisesti Huoneistotieto.fi-palvelua sekä Domus-isännöintijärjestelmää.

Kiinnostuitko? Kysy meiltä lisää!

Ota yhteyttä