Domus tarjoaa isännöintiyrityksille tehokkaat työvälineet

Domus Portaali on isännöitsijän työväline asiakastietojen ketterään hallinnointiin sekä monikanavaviestintään. Portaali sisältää isännöitsijätoimistoja varten kehitetyt sähköisen viestinnän työkalut, taloyhtiökohtaiset dokumentti- ja tietokansiot, sekä työskentelyä helpottavat hakutoiminnot ja raportit. Viestit voidaan lähettää sähköposteina, tekstiviesteinä tai kirjeposteina joko tulostamalla itse tai postipalvelun avulla. Viestit voidaan lähettää myös taloyhtiön huoneistotieto.fi-palvelun sähköiselle ilmoitustaululle.

Domus Portaali avaa isännöitsijälle pääsyn kirjanpidon raportteihin, ostolaskuihin ja muihin dokumentteihin esimerkiksi mobiililaitteella. Dokumenttihallinta ja siihen liitetty sähköinen allekirjoitus tehostaa ja nopeuttaa asiakirjojen käsittelyä, kiertoa sekä allekirjoitusten keräämistä. Myös kokoustaminen sekä äänten laskenta on huomioitu Domuksen ratkaisuissa.

Portaali sisältää isännöitsijän palvelukokonaisuuden lisäksi tilintarkastajille suunnatun tiliportaali.fi-palvelun sekä taloyhtiön osakkaille ja asukkaille kehitetyn huoneistotieto.fi-palvelun, joka tarjoaa ajankohtaista tietoa asumiseen, omistamiseen sekä hallitustyöskentelyyn liittyen. 

Kiinnostuitko? Kysy meiltä lisää!

Ota yhteyttä